Appleove brojke skokovito rastu
Zato jer je mogućnost opskrbe iPadom bitno porasla, Apple je u posljednjem kvartalu svoje fiskalne godine koja je završila u lipnju bio u stanju prodati 9,2 milijuna iPada, što je veliki skok s 4,7 milijuna u isto vrijeme prošle godine. Prodaja iPada u odnosu na isto razdoblje prošle godine narasla je za 183% (za 9,2 milijuna komada), u dolarskoj vrijednosti prodaje 179%, na ogromnih 6,05 milijardi komada, uključujući i servisne poslove i dodatnu opremu.
Philips ostvario rast od 4% u drugom kvartalu
Philips je ostvario rast od 4% u drugom kvartalu, zahvaljujući prije svega snažnijem rastu u sektoru medicinske opreme i nešto skromnijim rastom u odjelu rasvjete. U Philipsu ističu da u tim rastućim sektorima Philips ostvaruje jednu trećinu prodaju cijele Grupe. Philips je proširio svoje mogućnosti kupnjom američke tvrtke AllParts Medical, specijalizirane za optičke dijelove medicinskih aparata.
LG predstavio 3D ekran od 51 cm bez 3D naočala
LG krupnim koracima osvaja 3D tržište svojom Cinema 3D tehnologijom čija je prednost mogućnost korištenja laganih i jeftinih pasivnih 3D naočala nasuprot dosad standardnih aktivnih naočala. Upravo su aktivne 3D naočale u anketama među potrošačima registrirane kao problem široj implementaciji 3D tehnike u kućne sustave jer su te vrste naočala u pravilu teške, dopuštaju malo odstupanje od kuta gledanje od 90 stupnjeva i njihova cijena je dovoljno visoka da je priličan izdatak ako se 3D užitak želi proširiti na cijelu obitelj.
Rega RP 3 gramofon
Hvaljeni model u donjoj srednjoj klasi P3 naslijedio je poboljšani model P3-24 koji je pokupio niz nagrada, a sad Rega tržištu nudi novi korak u P3 evoluciji; RP3 model s novom ručkom i bazom. Model ručke RB303 oslanja se na model RB300, sastavljan je ručno i ima novi dizajn cijevi smanjene rezonancije i ekstremne stabilnosti.
Panasonic 3D kamera na posljednjem letu space shuttlea Atlantis
Panasonic AG-3DA1 Full HD 3D kamere našle su svoj put do svemira. Naime, Panasonic je objavio da će upravo ovim kamerama biti dokumentirana zadnja misija NASA-inog Space Shuttlea. Riječ je o zadnjem, 33. letu shuttlea Atlantis i 135. letu cijelog Space Shuttle programa.
Prodaja 3D Blu-ray diskova naglo raste
U SAD-u je dosad prodano 3,5 milijuna 3D diskova, od toga 1,75 milijuna u slobodnoj prodaji i još toliko zajedno s hardverom, odnosno playerom, prema istraživanju kojeg je provela tvrtka za istraživanje tržišta IHS Screen Digest. Oko 1,6 milijuna od te brojke računane od 22. lipnja otpada na diskove koji sadrže igrani film.
1010 serija iz Exposurea
Ne bi li se približio što širem krugu zainteresiranih, britanski Exposure predstavlja dosad najjeftiniju il najpristupačniju seriju uređaja, oznake 1010. Seriju za sad čine CD player i integrirano pojačalo. Tehnički podaci i opisi su donekle šturi, a moguće je saznati kako se radi o klasično dizajniranim Exposure uređajima, kod kojih se, bez obzira na nižu cijenu, pazilo na strateški važnim mjestima.
Nakon walkmana na kasete, Sony umirovljuje i MiniDisc walkman
Nismo se iznenadili krajem prošle godine kad je Sony objavio da gasi proizvodnju Walkmana na kasete, iznenađenje se satojalo u tome da se proizvodnja tako dugo održala u eri CD-a i MP3 playera. Sad stižu nove vijesti o gašenju još jedne Sonyeve inovacije koja je u vrijeme pojave mnogo obećavala. Naime, najavljeno je kako će Sony ovu jesen prestati proizvoditi MiniDisc Walkman.
Samsung vlada europskim TV tržištem
Nedavno objavljeni rezultati istraživanja u SAD-u pokazali su da je Samsung i dalje tvrtka s najboljim rejtingom kod kupaca kad su u pitanju LCD televizori. Sad se pokazuje da je situacija u Europi vrlo slična.
Poskupljenje srebra diže cijenu filmova za fotoaparate
Film je kao medij za fotografiranje gotovo u potpunosti ustuknuo pred digitalnim tehnologijama, pa vijest o tome da će Fujifilm povisiti cijene filmova neće pogoditi široke potrošačke mase. No u profesionalnim krugovima film je i dalje na cijeni i koristi se i dalje, pa će profesionalcima ta stavka u troškovima porasti.
Novi ulazni modeli pojačala i CD playera iz Primarea
Švedski Primare odlučio se približiti publici plićeg džepa s novom 20 serijom uređaja, koju čini integrirano pojačalo I22 i CD player CD22. U Primare relacijama to znači da će CD player početne klase koštati na hrvatskom tržištu 8.800 kuna, baš kao i pojačalo I22. Integrirano pojačalo I22 je snage 2×80 W s uključenom Primare UFPD power tehnologijom. Napravljeno je tako da osigura visoku izlaznu snagu s vrlo niskom razinom distorzije.
C5 prve In-ear slušalice iz Bowers & Wilkinsa