nokia-logo-1
Rekordni gubici Nokije

Sudeći po poslovnim rezultatima u drugom kvartalu finski mobitelski div je u problemima i ne nalazi načina kako se nametnuti svijetu u kojem su zavladali pametni mobiteli. Naime, u drugom kvartalu zabilježen je pad prodaje od čak 20%, što je rezultiralo operativnim gubitkom od 487 milijuna eura (odnos troškova i sveukupnih prihoda), dok je u isto vrijeme prošle godine Nokija bila u operativnom plusu od 295 milijuna eura. Neto gubitak narastao je na 492 milijuna eura, dok je prošle godine ostvaren neto profit od 104 milijuna eura.

lg_display_logo_450
Pad prodaje i profita za LG Display u drugom kvartalu

LG Display, dio koncerna korejskog LG-a koji se bavi proizvodnjom  objavio je pad prodaje i prilično dramatičan pad neto profita u svom fiskalnom drugom kvartalu koji je završio 30. lipnja. U tom kvartalu ukupna prodaja je iznosila 6,01 trilijuna wona (oko 5,5 milijardi dolara) dok je u istom kvartalu prošle godine ta brojka iznosila 645 trilijuna wona.

ipad-logo
Appleove brojke skokovito rastu

Zato jer je mogućnost opskrbe iPadom bitno porasla, Apple je u posljednjem kvartalu svoje fiskalne godine koja je završila u lipnju bio u stanju prodati 9,2 milijuna iPada, što je veliki skok s 4,7 milijuna u isto vrijeme prošle godine. Prodaja iPada u odnosu na isto razdoblje prošle godine narasla je za 183% (za 9,2 milijuna komada), u dolarskoj vrijednosti prodaje 179%, na ogromnih 6,05 milijardi komada, uključujući i servisne poslove i dodatnu opremu.

frans_van_houten_president_and_ceo_of_royal_philips_electronics
Philips ostvario rast od 4% u drugom kvartalu

Philips je ostvario rast od 4% u drugom kvartalu, zahvaljujući prije svega snažnijem rastu u sektoru medicinske opreme i nešto skromnijim rastom u odjelu rasvjete. U Philipsu ističu da u tim rastućim sektorima Philips ostvaruje jednu trećinu prodaju cijele Grupe. Philips je proširio svoje mogućnosti kupnjom američke tvrtke AllParts Medical, specijalizirane za optičke dijelove medicinskih aparata.

LG predstavio 3D ekran od 51 cm bez 3D naočala

LG krupnim koracima osvaja 3D tržište svojom Cinema 3D tehnologijom čija je prednost mogućnost korištenja laganih i jeftinih pasivnih 3D naočala nasuprot dosad standardnih aktivnih naočala. Upravo su aktivne 3D naočale u anketama među potrošačima registrirane kao problem široj implementaciji 3D tehnike u kućne sustave jer su te vrste naočala u pravilu teške, dopuštaju malo odstupanje od kuta gledanje od 90 stupnjeva i njihova cijena je dovoljno visoka da je priličan izdatak ako se 3D užitak želi proširiti na cijelu obitelj.

Rega RP 3 gramofon

Hvaljeni model u donjoj srednjoj klasi P3 naslijedio je poboljšani model P3-24 koji je pokupio niz nagrada, a sad Rega tržištu nudi novi korak u P3 evoluciji; RP3 model s novom ručkom i bazom. Model ručke RB303 oslanja se na model RB300, sastavljan je ručno i ima novi dizajn cijevi smanjene rezonancije i ekstremne stabilnosti.

Panasonic 3D kamera na posljednjem letu space shuttlea Atlantis

Panasonic AG-3DA1 Full HD 3D kamere našle su svoj put do svemira. Naime, Panasonic je objavio da će upravo ovim kamerama biti dokumentirana zadnja misija NASA-inog Space Shuttlea. Riječ je o zadnjem, 33. letu shuttlea Atlantis i 135. letu cijelog Space Shuttle programa.

3d_tv_gledanje
Prodaja 3D Blu-ray diskova naglo raste

U SAD-u je dosad prodano 3,5 milijuna 3D diskova, od toga 1,75 milijuna u slobodnoj prodaji i još toliko zajedno s hardverom, odnosno playerom, prema istraživanju kojeg je provela tvrtka za istraživanje tržišta IHS Screen Digest.  Oko 1,6 milijuna od te brojke računane od 22. lipnja otpada na diskove koji sadrže igrani film.

1010 serija iz Exposurea

Ne bi li se približio što širem krugu zainteresiranih, britanski Exposure predstavlja dosad najjeftiniju il najpristupačniju seriju uređaja, oznake 1010. Seriju za sad čine CD player i integrirano pojačalo. Tehnički podaci i opisi su donekle šturi, a moguće je saznati kako se radi o klasično dizajniranim Exposure uređajima, kod kojih se, bez obzira na nižu cijenu, pazilo na strateški važnim mjestima.

sony-minidisc
Nakon walkmana na kasete, Sony umirovljuje i MiniDisc walkman

Nismo se iznenadili krajem prošle godine kad je Sony objavio da gasi proizvodnju Walkmana na kasete, iznenađenje se satojalo u tome da se proizvodnja tako dugo održala u eri CD-a i MP3 playera. Sad stižu nove vijesti o gašenju još jedne Sonyeve inovacije koja je u vrijeme pojave mnogo obećavala. Naime, najavljeno je kako će Sony ovu jesen prestati proizvoditi MiniDisc Walkman.

samsung-ln46c530-46inches
Samsung vlada europskim TV tržištem

Nedavno objavljeni rezultati istraživanja u SAD-u pokazali su da je Samsung i dalje tvrtka s najboljim rejtingom kod kupaca kad su u pitanju LCD televizori. Sad se pokazuje da je situacija u Europi vrlo slična.

fuji_film_macro
Poskupljenje srebra diže cijenu filmova za fotoaparate

Film je kao medij za fotografiranje gotovo u potpunosti ustuknuo pred digitalnim tehnologijama, pa vijest o tome da će Fujifilm povisiti cijene filmova neće pogoditi široke potrošačke mase. No u profesionalnim krugovima film je i dalje na cijeni i koristi se i dalje, pa će profesionalcima ta stavka u troškovima porasti.

O nama

Od 1996. godine časopis hifimedia profesionalno recenzira, testira i prikazuje audio i video proizvode s namjerom objektivnog informiranja i pomoći čitateljima u odluci o kupovini novih proizvoda. Dodatno, hifimedia kontinuirano objavljuje bogati glazbeni i filmski prilog sa širokim osvrtom na urbanu, jazz i klasičnu glazbu te najnovija filmska ostvarenja, članke iz područja filmske umjetnosti i recenzije DVD/Blu-ray izdanja.

Newsletter