CES 2011. – Prodaja potrošačke elektronike u 2011. probija vrijednost od trilijun dolara
CEA (Consumer Electronics Association – udruženje potrošačke elektronike) je predvidjela da će prodaja potrošačke elektronike u 2011. dostići 1 trilijun dolara.
CES 2011. – 8 novih modela Panasonic Lumix aparata
Panasonic slavi deset godina od prvog predstavljanja Lumix linije fotoaparata i tim povodom na ovogodišnjem CES-u, koji je danas otvoren u Las Vegasu, predstavljeno je 8 modela za 2011. godinu.
"U budućnost ulazimo s novim izazovima u industriji fotoaparata, radimo dalje na primjeni naše tehnologije s promjenjivim lećama bez ogledala, Lumix G Micro Systema. Panasonic će i dalje postavljati nove standarde i revolucionizirati digitalne aparate" – rekao je na CES-u Richard Simone, Panasonicov potpredsjednik za "entertainment and imaging" produkte, naglašavajući da osnovni ciljevi ostaju isti.
Toshiba Music Place servis za skidanje glazbe
Toshiba multimedijski netbook mini NB550D i mobilni audio player mini NB520 nude izravan i jednostavan pristup portalu Toshiba Music Place. Platforma za skidanje glazbe, koji je pokrenuo 7digital, nudi širok izbor više od 10 milijuna MP3 pjesama. Novi mini NB550D i mini NB520 imaju snažne Harman/Kardon stereo zvučnike koji pružaju vrhunsku kvalitetu zvuka te će biti dostupni u Europi u prvom kvartalu 2011.
Bowers & Wilkins Zeppelin Air
Nakon nešto više od godinu dana suradnje s Appleom, Bowers & Wilkins kao jedan od odabranih Apple partnera predstavlja kroz rekonstruiranu verziju Zeppelina, novu tehnologiju naziva AirPlay. Riječ je o bežičnoj tehnologiji povezivanja audio i video uređaja.
Bowers & Wilkins Zeppelin Air je AirPlay audio sistem s unaprijeđenim zvučnim osobinama te potpuno integriranom AirPlay tehnologijom koja omogućava bežični prijenos audio zapisa putem iTunes aplikacije, iPhone, iPad ili iPod Touch mobilnih uređaja.
Samsung razvio najlakše aktivne 3D naočale
Korejski LG je za CES najavio 3D televizore za koje će biti dovoljno imati jeftine pasivne naočale kakve danas koristimo u kinu, drugi proizvođači trude se osvojiti korisnike ovim prilično kritičnim momentom 3D iskustva tako da im stavljanje i nošenje 3D naočala bude što ugodnije iskustvo.
LAMM ML2.2 single-ended pojačalo snage
Proizvođač ultraskupih, pomalo egzotičnih pojačala, Lamm Industries, predstavio je nasljednika modela ML2.1. Kao izvrsna vodilja kroz pristup, filozofiju i način razmišljanja pri izradi pojačala može poslužiti i odličan intervju koji je prije nekoliko godina kolega Danko Šuvar vodio s g. Lammom za naš magazin, u Rusiji također poznatim i kao Vladimir Šušurin.
Clicker postaje TV vodič za internet generaciju?
Odgovor na pitanje "kad je ta emisija večeras?" učinio je tvorca popularnog vodiča TV Guide Waltera Annenberga milijarderom.
Njegovim stopama kreće Jim Lanzone sa svojom web stranicom Clicker starom tek godinu dana, na kojoj pitanje "kad je ta emisija" postaje nevažno, a u prvi plan dolazi odgovor na pitanje "gdje mogu pogledati tu emisiju."
TV-i spojivi na internet ugrožavaju funkcioniranje širokopojasnog spajanja?
Oko 21 posto svih isporučenih TV-a u 2010. godini, ili 45 milijuna u brojkama, imalo je mogućnost širokopojasnog spajanja na internet. Po istraživanju DisplaySearcha, taj bi broj u 2014. mogao narasti na 122 milijuna.
Iz DisplaySearcha predviđaju da bi toliki broj TV-a spojenih na internet mogao ugroziti protočnost veza, i upozoravaju da infrastruktura internetskih veza nije neograničena, niti se može beskonačno širiti.
Samsung prodao 10 milijuna Galaxy S smartfona
Samsung Electronics je danas objavio kako je s jučerašnjim danom prodao 10 milijuna komada Galaxy…
Gryphon Scorpio CD player
„Dodavanje još jednog CD playera u naš katalog u vrijeme kada drugi hi-fi brandovi napuštaju CD format i okreću se drugim medijima ili kompjutoru kao izvoru zvuka je samo još jedan primjer naše ustrajnosti i spremnosti da nastavimo naš put do što bolje glazbe i što boljeg zvuka.“ – rekao je Flemmingh E. Rasmussen, Gryphonov direktor i vlasnik povodom izlaska Scorpia.
LG na CES-u predstavlja 3D TV s pasivnim naočalama
Kako se približava najveći sajam potrošačke elektronike CES, tako se objavljuje sve više ekskluzivnih vijesti uređajima koji će tamo doživjeti premijeru.
Built neoprenske futrole i torbice na hrvatskom tržištu
Built je njujorška tvrtka koja svoje proizvode zasad prodaje u 50-ak zemalja, a odnedavno su dostupni i na hrvatskom tržištu. Filozofija Builta se temelji na činjenici da u svakodnevnom životu ljudi sve više koriste prijenosne uređaje raznih vrsta, mobitele, laptope, MP3 playere, fotoaparate, netbooke…
Mnogi od njih su skupocjene i vlasnicima dragocjene stvari koje čije se radne površine isplati zaštititi, ali i olakšati prenošenje uređaja u svakodnevnom životu. A i modni faktor nije za odbaciti.