Uz LG i Samsung proizvodi LCD ekrane za iPad
Samsung Electronics je poslije LG-a postao drugi dobavljač TFT-LCD panela za iPad koristeći svoju SPVA tehnologiju. LG Display je dosad bio jedini dobavljač LCD-a za iPad uz korištenje IPS tehnologije, i procjene su da je u veljači isporučio između 300 i 400 tisuća panela, a u ožujku još gotovo 500 tisuća panela za iPad.
Svakom desetom 30-godišnjaku trebat će slušno pomagalo 2020.
Jedna od deset tridesetgodišnjih osoba će 2020. trebati slušna pomagala, tvrde u engleskom Cubex Hearing Centru, a kao uzrok navode glasno i dugotrajno slušanje iPoda i ostalih MP3 playera, kao i (pre)glasnih koncerata koji nepovratno uništavaju sluh današnje mladeži.
Bang&Olufsen sub-woofer u obliku tulipana
BeoLab 11, novi sub-woofer iz Bang&Olufsena još je jedan dokaz kako je ova danska tvrtka odana hrabrim tehnološkim i još hrabrijim dizajnerskim rješenjima. Zvučnik je napravljen tako da podsjeća na rascvali tulipan i namijenjen je za sustave u manjim prostorijama.
Panasonicovi novi 3D Blu-ray playeri imaju DivX Plus HD podršku
Panasonic je u utorak objavio da će u svoju novu generaciju 3D playera i sustava kućnih kina ugrađivati tehnologiju za podršku DivX Plus HD formata. Uz to, playeri će podržavati i sve druge, starije DivX formate.
Roland Garros u 3D prijenosu uz pomoć Panasonica
Panasonic je jučer objavio partnerstvo s Francuskom teniskom federacijom (FFT), francuskim operaterom Orange i kanalom Eurosport koji će omogućiti prijenos Otvorenog prvenstva Francuske Roland Garros 2010. u visokoj 3D kvaliteti uživo. Ovo će biti prvi višednevni sportski turnir u Europi koji će se prenositi u 3D uživo.
Francuski Elipson na hrvatskom tržištu
Francuska tvrtka Elipson osnovana je 1938. i prisutna je na tržištu od samih početaka „suvremenog“ korištenja zvučnika. Smatra se prvom audiofilskom tvrtkom na svijetu te jednom od idejno najinovativnijih u pogledu konstrukcije zvučničkih kutija.
Dizajnerska rješenja i ideje za konstrukciju zvučnika koriste se i danas, i još uvijek predstavljaju napredne smjerove u poimanju zvučnika.
Marantz UD 8004 Blu-ray player
Nakon Marantzovog top modela Blu-ray playera UD 9004, koji u Velikoj Britaniji drži cijenu od 5.000 funti, Marantz je odlučio u prodaju pustiti i model oznake UD 8004 (440 x 124 x 390 mm/8.5 kg), kojem je cijena upola manja. UD 8004 na otmjen način pokušava uključiti gotovo sve tehnologije kao i njegov veći brat.
SES ASTRA najavila pokretanje prvog 3D programa u Europi
SES ASTRA, dio tvrtke SES, najavila je pokretanje prvog 3D testnog programa na ASTRI. Nakon početnog testiranja, program će početi s emitiranjem 5. svibnja 2010. na dan otvaranja međunarodnog sajma ANGA Cable. Međunarodni sajam ANGA Cable održava se od 4. do 6. svibnja 2010. godine u Kölnu, a namijenjen je kabelskim, broadband i satelitskim operaterima.
Google Maps za hrvatske korisnike
Google je od prošlog tjedna svoj popularni servis zemljopisnih karata proširio i na hrvatski jezik, kao Google Maps Hrvatska na maps.google.hr.Detaljne karte Hrvatske dostupne su na Google Maps putem bilo koje Internet tražilice ili putem Google Maps na mobilnim telefonima s mogućnošću pristupa Internetu.
Nova usluga omogućuje korisnicima Google Maps pretraživanje online karata, lokacija tvrtki, besplatno oglašavanje putem Google Maps Local Business Centra, kreiranje vlastitih karata i provjeravanje lokacija, dok su u pokretu.
Samsung S5620 Monte smartphone u Hrvatskoj
Novi, napredni, touchscreen smartphone Samsung S5620 Monte, upravo stigao na hrvatsko tržište je komunikacijsko-multimedijalna platforma podjednako namijenjena rezidencijalnim i poslovnim korisnicima.
S jedne strane svojim vlasnicima će omogućiti pristup (pritiskom na samo jednu ikonu na ekranu) svim omiljenim društveno-mrežnim internetskim odredištima kao što su Facebook, Twitter, YouTube, MySpace, Flickr, Picassa.
Philips ostvario rast prodaje u svim sektorima
U prvom kvartalu 2010. godine, Philips je ostvario promet od 5,7 milijardi eura, odnosno 504 milijuna profita prije oporezivanja, objavljeno je iz Philipsa. Zanimljivo, u godini ekonomske stagnacije, brojke su za Philips više nego povoljne: prodaja je porasla za 12%.