samsung-smarttv1.jpg
Samsung ponudio besplatni striming 3D sadržaja za vlasnike Samsung televizora

Otkad je 3D tehnologija uzela maha u području kućne zabave,  kao prepreka bržem širenju uvijek se ističe da razvitak tehnologije ne prati adekvatna ponuda sadržaja. Novi 3D kanali se sramežljivo otvaraju, sportski događaji  u 3D tehnici su više iznimka nego pravilo, 3D Blu-ray diskovi također. 

foxconn-explosion.jpg
Zbog eksplozije u kineskom pogonu pada proizvodnja iPada 2

Eksplozija u Foxconn poslovnoj zoni u Chengduu u Kini prije pet dana, gdje se proizvode Appleovi iPad 2 tableti, nije samo ubila tri radnika, već bi mogla rezultirati manjom proizvodnjom iPada za 500 tisuća komada u drugom kvartalu. Tako barem tvrdi tvrtka za istraživanje IHS iSuppli, čija analiza se analiza bazira na pretpostavci i najavama da će pogon biti zatvoren do kraja lipnja i da se inače tamo proizvodi pola milijuna iPada 2 mjesečno.

acer-iconia-tablet-a500-android-2.jpg
Acer Iconia Tab A500 tablet na hrvatskom tržištu

Iconia Tab A500 je novi tablet iz Acera u ponudi na hrvatskom tržištu. U lagano aluminijsko kućište je ugrađen moćni procesor Tegra 250 Dual cortex A9, ima 1 GB radne memorije, baziran je na na operativnom sustavu OS Android 3.0 Honeycomb. 

chipmunk4.jpg
Audiowood gramofoni na komadu drveta

Audiowood je američka tvrtka koja se uglavnom bavi redizajnom audio uređaja, najviše gramofona i to na način da bazu gramofona napravi od unikatnog komada drveta i na njega instalira motor, tanjur i ručku gramofona.

roland-garros-tennis-in-3d.jpg
Panasonic omogućuje gledanje 3D Roland Garrosa u hrvatskim trgovinama

Otvoreno prvenstvo Francuske 2011. u tenisu Roland Garros, koje se odvija od 22. svibnja do 5. lipnja, jedan je od najuglednijih sportskih događaja na svijetu. Trosmjerno partnerstvo između Panasonica, Eurosporta i FFT donosi prijenos turnira uživo u 3D potrošačima diljem Europe, kako bi fanovi sporta mogli doživjeti 3D uzbuđenje u iznimno imerzivnom iskustvu u svom domu na 3D-kompatibilnim televizorima. 

nokia-ovi.jpg
Nokia “ubila” svoj brand Ovi

Nokia je objavila da više neće koristiti ime "Ovi" za svoje Ovi servise programske podrške i Ovi App Store, koji će se sad zvati jednostavno Nokia Services i Nokia App Store.

magico-q1.jpg
Predstavljen je Magico Q1 zvučnik po cijeni od $25.000

Kako stoji na web stranici tvrtke Magico, svaki zvučnik iz njihove ponude u deset godina postojanja napravljen je po standardu perfektne audio reprodukcije, to jest glazbe uživo, po idejama industrijskog dizajnera Alana Wolfa.

pmc_i_series_0007.jpg
PMC daje garanciju od 20 godina na svoje zvučnike

Britanski PMC na sve svoje pasivne zvučnike koji su kupljeni od 1. siječnja 2011. i koji će biti kupljeni ubuduće imat će čak 20 godina garancije proizvođača. Ovu vijest objavio je proizvođač jučer na minhenskom High End sajmu.

spectral_dma_360_v2.jpg
Spectral audio u Hrvatskoj

Od početka svibnja zagrebački Acquistum Magnum postao je distributer za kultnu američku high-end tvrtku Spectral. Kako stoji u priopćenju "od osnutka 1977. posvetili smo se istraživanju novih dimenzija realizma reprodukcije snimljene glazbe u kući. Tijekom godina, Spectral je tehnike i alate izbrusio skoro do savšenstva. No, njegova misija nikada nije bila promijenjena."

kef_blade_1.jpg
Blade zvučnik za 50-godišnjicu postojanja KEF-a

Prije dvije godine KEF je predstavio prototipove futurističkog zvučnika vrhunske klase pod imenom Concept Blade. U međuvremenu, nisu dogurali dalje od prototipa, no u međuvremenu su inženjeri KEF-a na osnovu njih razvili slične, ali po tvrdnjama iz tvrtke, tehnološki drugačije zvučnike pod imenom Blade. 

pro-ject_debut_s-e3.jpg
Pro-Ject Debut S/E3

Austrijsko-češke tvrtka Pro-ject u posljednjih je desetak godina postala sinonim za jeftine, a kvalitetne gramofone i sa širokom paletom jednostavnih, asketskih proizvoda stvorila  ime u jednom naizgled izumirućem segmentu. 

philips damir web1
Philips predstavio katalog audio proizvoda za 2011. godinu

Hrvatski ured Philipsa predstavio je u prostoru Gama studija, smještenog u krugu kompleksa Jadran filma u zagrebačkoj Dubravi, asortiman audio proizvoda za 2011. godinu. Philips je posljednjih nekoliko godina u okviru kampanje “Opsjednuti zvukom” uložio mnogo truda da razvije tehnologije i uređaje kojima će glazbu ili filmski zvuk reproducirati onako kako su to glazbenici i producenti u studijima zamislili.

O nama

Od 1996. godine časopis hifimedia profesionalno recenzira, testira i prikazuje audio i video proizvode s namjerom objektivnog informiranja i pomoći čitateljima u odluci o kupovini novih proizvoda. Dodatno, hifimedia kontinuirano objavljuje bogati glazbeni i filmski prilog sa širokim osvrtom na urbanu, jazz i klasičnu glazbu te najnovija filmska ostvarenja, članke iz područja filmske umjetnosti i recenzije DVD/Blu-ray izdanja.

Newsletter