jbl_cinema_500.jpg
Novi JBL zvučnici na hrvatskom tržištu

Hrvatski zastupnik Harman JBL-a Media audio obogatio je svoju ponudu s nekoliko novih modela JBL zvučnika i sustava za kućno kino. JBL Cinema 500 (3.780 kuna) je 5.1 sustav zvučnika koji pokriva frekvencijski raspon od 32 do 20000 Hz. Sastoji se od 4 satelitska dvosistemsa zvučnika koji uključuju dva bas/srednjotonca membrane od 75 mm, i visokotonca od 25 mm kupole napravljene od titan laminata.

dali_zensor1_ok2.jpg
DALI Zensor serija zvučnika

U danskom DALI-ju su se odlučili na uvođenje nove serije zvučnika s izvornom idejom da se ujedini izvorna hi-fi kvaliteta u modernom, ali pristupačnom dizajnu. Dizajn Zensora je u skladu s današnjim zahtjevima za modernim rješenjima, aluminijski detalji ugrađeni su u lakiranu prednju ploču visokog sjaja i to im daje poseban izgled.

Cipher, Krellov novi high-end SACD player

Novi SACD/CD player iz Krella nosi ime Cipher i niz zanimljivih tehnoloških značajki. Jedna od njih je činjenica da u playeru postoje dvije glave, odnosno odvojena lasera za CD i SACD koji su posebno ručno kalibrirani. Točnost očitavanja dodatno garantira dics drive firmware.

Nove slušalice u suradnji Sennheisera i Adidasa

Izvorna kombinacija Sound & Style se nastavlja: Sennheiser predstavlja dva potpuno nova modela slušalica Adidas Originals.

Nakon uspješnog uvođenja "Adidas Originals Sennheiser HD 25-1-II" DJ slušalica početkom 2010., Adidas i Sennheiser predstavili su dva nova co-branded modela kako bi donijeli izvorne kombinacije zvuka i stila "streetwear" potrošačima koji vole dobar zvuk dok slušaju svoju omiljenu glazbu u slobodno vrijeme.

Logitech Colour Collection računalni dodaci

Logitech je danas predstavio svoju najnoviju liniju stilskih računalnih dodataka za prijenosna i stolna računala. Naziv ove linije proizvoda je Logitech Colour Collection. Potpuno osvježena, ova popularna kolekcija Logitechovih proizvoda u svom novom izdanju predstavljena je kroz svijetle, žarke boje te slojeviti dizajn koji vam ppomaže da u svoj digitalni svijet unesete zrno osobnosti.

Samsung ostaje vjeran Androidu

Iako je postojalo nekih naznaka da će Samsung u budućnosti osim s Androidom eksperimentirati s…

internet.jpg
Broj širokopojasnih priključaka na internetu u Hrvatskoj brzo raste

Hrvatska agencija za poštu i telekomuniklacije (HAKOM) objavila je danas kako je tržište širokopojasnog pristupa Internetu u Republici Hrvatskoj tijekom prvog tromjesečja 2011. godine nastavilo s rastom koji je zabilježen i u prethodnim godinama. Zabilježeni broj (nepokretnih) priključaka na kraju prvog tromjesečja 2011. godine iznosio je 828.443, odnosno 16,39% više u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini.

Google otvara ured u Zagrebu

Google najavljuje širenje poslovanja u Hrvatskoj i regiji Adriatic i otvara ured u Zagrebu u…

tdk-organic-el-see-trough-display.jpg
TDK počeo masovno proizvoditi prozirne displeje za mobitele

Japanski TDK je počeo s masovnom proizvodnjom malih pasivnih matrix organskih ekrana. Prvi ovakav model na svjetskom tržištu nosi oznaku UEL476, veličine je 6 cm (2.4 inča) i QVGA rezolucije (240×320) čija je najzanimljivija karakteristika to što su prozirni.

Stiže nova kategorija prijenosnih računala; “Ultrabook”

Intelov izvršni dopredsjednik Sean Maloney jučer je na Computex sajmu na Tajvanu definirao novu kategoriju prijenosnih računala koja bi trebala popuniti prostor između uobičajenih laptopa i sve popularnijih tableta.

Samsung vodi u tržišnom udjelu plazma TV-a na američkom tržištu

Samsung je preuzeo vodeće mjesto u prodaji plazma televizora na američkom tržištu po istraživanju NPD Grupe.  

Prema njihovim podacima od svih prodanih plazama televizora od 1. siječnja do kraja travnja čak 41,3 % posto nosi Samsungov potpis.

3D Blu-ray Sound Bar LG HLX56S

Sound Bar LG HLX56S omogućava 3D Blu-ray reprodukciju sadržaja i 4.1-kanalni surround zvuk izlazne snage 430W. Elegantnog i ergonomskog dizajna, ovaj Sound Bar dolazi uz bežični subwoofer za još realističniji surround efekt, dok značajka LG Sound Gallery pruža sedam opcija za podešavanje zvuka kako bi se postiglo iskustvo maksimalnog uživanja u zvuku prilagođeno korisniku.

O nama

Od 1996. godine časopis hifimedia profesionalno recenzira, testira i prikazuje audio i video proizvode s namjerom objektivnog informiranja i pomoći čitateljima u odluci o kupovini novih proizvoda. Dodatno, hifimedia kontinuirano objavljuje bogati glazbeni i filmski prilog sa širokim osvrtom na urbanu, jazz i klasičnu glazbu te najnovija filmska ostvarenja, članke iz područja filmske umjetnosti i recenzije DVD/Blu-ray izdanja.

Newsletter