Novi Philipsov DVD reproduktor za putovanja
Novi Philipsov prijenosni DVD reproduktor PD7032 s dva LCD zaslona širokog formata omogućuje nesmetano i udobno gledanje filmova, crtića, foto albuma, ali i igranje igrica gdje god se nalazili, u kući, autu, na putovanju…
Ovaj DVD reproduktor dimenzija 199 x 38 x 153 mm i težine 1 kg podržava DivX format koji omogućuje uživanje u videozapisima i filmovima s interneta, uključujući kupljene holivudske hitove.
Bivši Sonyev direktor Martin Homlish prešao u Hewlett-Packard
Hewlett-Packard je u svoj rukovodeći tim dobio jako kadrovsko pojačanje, veterana Martin Homlish najpoznatijeg po karijeri u Sonyu. U HP-u Hamlish je preuzeo poziciju izvršnog dopredsjednika kompanije i šefa marketinga.
Japanska Leben pojačala na hrvatskom tržištu
Leben, kultna japanska manufaktura, odnedavno je dostupna i na hrvatskom tržištu preko zastupnika Audiodream. Kompaniju je osnovao Taku Hyodo, vrsni konstruktor cijevnih pojačala, kolekcionar egzotičnih elektronskih cijevi i glazbenik.
DVD i Blu-ray diskovi i dalje dominiraju u odnosu na on-line video servise
Iako se mnogo govori o tome kako digitalno, on-line posuđivanje filmova sustiže fizički oblik, prema anketi NPD grupe, jedne od vodećih američkih tvrtki za istraživanje tržišta, posudba i kupovina filmova na DVD-u i Blu-rayu ostaje predominantna kod velike većine korisnika.
Toshiba objavila prvi 3D laptop bez potrebe 3D naočala
Toshiba Corporation jučer je najavila izlazak “dynabook Qosmio T851/D8CR” uređaja, prvog 3D laptop a na svijetu za koje nisu potrebne 3D naočale. kako je najavljeno, laptop će se prvo pojaviti na japanskom tržištu, negdje tijekom srpnja.
Prvi 3D TV iz Bang & Olufsena
Bang & Olufsen se u posljednje vrijeme nije gurao da bude pionir što se tiče inovativnosti, njihova se politika zasniva na vrhunskom i često neobičnom dizajnu, te tehnološkoj kvaliteti proizvoda. Tako je B&O tek ovih dana najavio izlazak svog prvog 3D televizora, ali kakvog. Riječ je plazma modelu BeoVision 4-85 s antireflektivnim ekranom impozantne dijagonale od 215 cm.
Philips prijavio pozitivno poslovanje u prvom kvartalu 2011.
Philips je objavio pozitivne rezultate poslovanja u prvom kvartal. Neto prihod iznosio je 138 milijuna eura što je manje za 63 milijun eura u odnosu na isto razdoblje prošle godine. S druge strane, sveukupna vrijednost prodaje je iznosila 5,3 milijarde eura što je porast od 6% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
CineStar Arena IMAX u prvom vikendu posjetilo 7000 ljudi
Multipleks CineStar Arena IMAX službeno je s radom započeo u petak, 15. travnja. U prvom vikendu je 10 dvorana najnovijeg hrvatskog kina s pet zvjezdica posjetilo preko 7000 gledatelja. Od toga je 2500 gledatelja posjetilo prvu IMAX dvoranu u regiji, u kojoj su se gledali filmovi Sanctum 3D i originalni IMAX edukativno dokumentarni film Hubble 3D.
Novi napredni Yamaha receiver pristupačne cijene
RX-V371 će biti prvi predstavnik linije Yamahinih AV receivera nove generacije. Od niza značajki za izdvojiti je 4 in / 1 out 1080p kompatibilan HDMI (s 3D i Audio Return Channel kompatibilnosti), HD Audio s CINEMA DSP kompatibilnost, YPAO i Scene funkcije.
Sharp na tržište izbacio prvi LCD LED TV od 70 inča
Sharp je predstavio svoj prvi TV veličine 70 inča (180 cm) u klasi televizora potrošačke elektronike. Model 70LE732U nudi full HD rezoluciju, spojivost na internet, LED pozadinsko osvjetljenje i frekvenciju osvježavanja 100 Hz.
Philips prepušta TV biznis Kinezima?
Royal Philips Electronics danas je obznanio kako će proizvodnju televizora prebaciti u zajednički poduhvat s kineskom tvrtkom TPV Technology. Poduhvat je zamišljen kao dugoročno partnerstvo u kojem će 70% vlasništva novoosnovane kompanije biti u rukama TPV-a, a 30% u vlasništvu Philipsa.
Pada prodaja PC-a
U prvom kvartalu 2011. isporuka PC-a iznosila je 84,3 milijuna komada što je 1,1 % manje nego u istom razdoblju 2010.godine, prema računici tvrtke za istraživanje tržišta Gartner Inc. Prije toga Gartner je prognozirao rast od 3% i na kraju su zaključili da ovaj mali pad nije samo sezonske prirode već pokazuje trajni trend smanjenja potražnje za klasičnim osobnim kompjuterima.