Panasonic i UNESCO potpisali ugovor o strateškom partnerstvu
Panasonic i UNESCO-ov Centar za svjetsku baštinu danas su najavili ugovor o strateškom partnerstvu, ostvaren za promicanje održivog razvoja kroz zaštitu svjetske baštine i ekološku naobrazbu za mladu generaciju. Panasonicov je cilj postati inovativna tvrtka broj jedan u elektronskoj industriji do 2018. godine, kad će slaviti svoju stogodišnjicu. Poimajući okoliš kao srž svih dijelova svog poslovanja, Panasonic kombinira svoje doprinose okolišu i poslovni razvoj.
Raste broj korisnika Blu-ray playera
Iako se "definitivni" video format udomaćuje daleko sramežljivije i sporije negoli je to sad već davnih godina s DVD-om bio slučaj, ipak broj korisnika zamjetno raste. Barem što se najnaprednijih zemalja tiče. Prema istraživanju NPD grupe u prvom kvartalu 2011. godine 15% američkih korisnika služilo se Blu-ray playerom, što je porast od 6% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Vipnet kupio B.net za 690 milijuna kuna
Od početka ove godine kalkulira se mogućnošću da mobitelski operater Vipnet kupi najvećeg hrvatskog kabelskog operatera B.net. Danas su objavljene informacije o potpisivanju ugovora kojim Vipnet postaje stopostotni vlasnika B.neta, a završetak transakcije očekuje se u drugoj polovici godine.
PlayStation Vita za igranje u pokretu
Sony Computer Entertainment America predstavio je PlayStation Vita prijenosnu igraču konzolu koja će biti nabavljiva u Wi-Fi (249 dolara) i 3G/Wi-Fi verziji (299 dolara). Na američkom tržištu se očekuje krajem godine i to uglavnom u distribuciji velikog telefonskog operatera AT&T.
Igraća konzola Xbox 360 dobiva IPTV mogućnost?
Već odavno igraće konzole ne služe samo osnovnoj svrsi, već sa svakom novom garancijom dobivaju nove mogućnosti i tehnološki nadopunjuju, posebno se to tiče Sonyevog Play Stationa i Windowsovog Xbox-a 360.
Windows je od Xbox-a već napravio središnje mjesto kućne zabave s Xbox Live tehnologijom koja nudi Zune video i glazbu, Netflix, Hulu i druge internetske servise.
PM1, vrhunski mali stereo zvučnik iz B&W-a
PM1 nije univerzalni konfekcijski zvučnik kakvog tvrtke preporučuju kao dobrog za stereo par, kao prednje ili pozadinsko rješenje u sustavu kućnog kina. U Bowers & Wilkinsu razvili su mali zvučnik za na stalak samo s jednom mišlju; da par zvučnika služi samo za uživanje u glazbi.
Android povećava udio na američkom tržištu
Prema istraživanju tvrtke comScore operativni sustav za smartfone Android je povećao prednost u tržišnom udjelu na konkurenciju u SAD. Prema njihovim rezultatima, udio na tržištu s 31,2 % u siječnju skočio je na 36,4 % u travnju.
Novi JBL zvučnici na hrvatskom tržištu
Hrvatski zastupnik Harman JBL-a Media audio obogatio je svoju ponudu s nekoliko novih modela JBL zvučnika i sustava za kućno kino. JBL Cinema 500 (3.780 kuna) je 5.1 sustav zvučnika koji pokriva frekvencijski raspon od 32 do 20000 Hz. Sastoji se od 4 satelitska dvosistemsa zvučnika koji uključuju dva bas/srednjotonca membrane od 75 mm, i visokotonca od 25 mm kupole napravljene od titan laminata.
DALI Zensor serija zvučnika
U danskom DALI-ju su se odlučili na uvođenje nove serije zvučnika s izvornom idejom da se ujedini izvorna hi-fi kvaliteta u modernom, ali pristupačnom dizajnu. Dizajn Zensora je u skladu s današnjim zahtjevima za modernim rješenjima, aluminijski detalji ugrađeni su u lakiranu prednju ploču visokog sjaja i to im daje poseban izgled.
Cipher, Krellov novi high-end SACD player
Novi SACD/CD player iz Krella nosi ime Cipher i niz zanimljivih tehnoloških značajki. Jedna od njih je činjenica da u playeru postoje dvije glave, odnosno odvojena lasera za CD i SACD koji su posebno ručno kalibrirani. Točnost očitavanja dodatno garantira dics drive firmware.
Nove slušalice u suradnji Sennheisera i Adidasa
Izvorna kombinacija Sound & Style se nastavlja: Sennheiser predstavlja dva potpuno nova modela slušalica Adidas Originals.
Nakon uspješnog uvođenja "Adidas Originals Sennheiser HD 25-1-II" DJ slušalica početkom 2010., Adidas i Sennheiser predstavili su dva nova co-branded modela kako bi donijeli izvorne kombinacije zvuka i stila "streetwear" potrošačima koji vole dobar zvuk dok slušaju svoju omiljenu glazbu u slobodno vrijeme.
Logitech Colour Collection računalni dodaci
Logitech je danas predstavio svoju najnoviju liniju stilskih računalnih dodataka za prijenosna i stolna računala. Naziv ove linije proizvoda je Logitech Colour Collection. Potpuno osvježena, ova popularna kolekcija Logitechovih proizvoda u svom novom izdanju predstavljena je kroz svijetle, žarke boje te slojeviti dizajn koji vam ppomaže da u svoj digitalni svijet unesete zrno osobnosti.